5.0
gebaseerd op 254 reviews

Geweldige mooie BIAB nagels laten zetten. Meliz werkt netjes en zorgvuldig.

Orkideh - meer dan 2 jaar geleden
Lucy - meer dan 2 jaar geleden
Kim - meer dan 2 jaar geleden
Iris - meer dan 2 jaar geleden

GE WEL DIG!! Kijk alweer uit naar de volgende afspraak ❤️

latifa - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden, veel aandacht aan het verzorgen en lakken van de nagels.

Hellen - meer dan 2 jaar geleden

Weer heel blij met mijn nieuwe nagels!

Daisy - meer dan 2 jaar geleden

Top! Fijn ontvangst en mijn nagels zien er weer prachtig uit!

Joyce - meer dan 2 jaar geleden

Top

Violetta - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd weer netjes en nauwkeurig!

Nanda - meer dan 2 jaar geleden