5.0
gebaseerd op 253 reviews

Ik vertrek altijd met mooie nagels en een blij gevoel bij Meliz.

Mery - ongeveer een jaar geleden

Super!

Carla - ongeveer een jaar geleden

Heel professioneel te werk gegaan met een top resultaat. Heel erg blij mee!

Lucy - ongeveer een jaar geleden
Kim - ongeveer een jaar geleden
Denise - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd weer netjes nauwkeurig. :-)

Nanda - meer dan een jaar geleden

Nooit meer naar een ander! Super strak

Carolien - meer dan een jaar geleden

Meliz neemt de tijd voor je en denkt mee waar nodig, heel erg fijn!

Anouschka - meer dan een jaar geleden

Meliz werkt altijd super netjes en secuur, het resultaat is altijd prachtig!

Wieke - meer dan een jaar geleden

De rubberbase bevalt heel goed en Meliz weet precies wat mijn nagels nodig hebben. Ze heeft zoveel mooie kleuren dat ik het soms moeilijk vind om een keuze te maken. Maar telkens kom ik weer met perfect gelakte en gemanicuurde nagels hier vandaan.
Voelt altijd als een cadeautje als ik weer met mooie nagels de studio verlaat. 💅

Mery - meer dan een jaar geleden