Ik vertrek altijd met mooie nagels en een blij gevoel bij Meliz.
Mery
-
ongeveer een jaar geleden
Super!
Carla
-
ongeveer een jaar geleden
Heel professioneel te werk gegaan met een top resultaat. Heel erg blij mee!
Lucy
-
ongeveer een jaar geleden
Kim
-
ongeveer een jaar geleden
Denise
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd weer netjes nauwkeurig. :-)
Nanda
-
meer dan een jaar geleden
Nooit meer naar een ander! Super strak
Carolien
-
meer dan een jaar geleden
Meliz neemt de tijd voor je en denkt mee waar nodig, heel erg fijn!
Anouschka
-
meer dan een jaar geleden
Meliz werkt altijd super netjes en secuur, het resultaat is altijd prachtig!
Wieke
-
meer dan een jaar geleden
De rubberbase bevalt heel goed en Meliz weet precies wat mijn nagels nodig hebben. Ze heeft zoveel mooie kleuren dat ik het soms moeilijk vind om een keuze te maken. Maar telkens kom ik weer met perfect gelakte en gemanicuurde nagels hier vandaan.
Voelt altijd als een cadeautje als ik weer met mooie nagels de studio verlaat. 💅
Mery
-
meer dan een jaar geleden