5.0
gebaseerd op 254 reviews

De rubberbase bevalt heel goed en Meliz weet precies wat mijn nagels nodig hebben. Ze heeft zoveel mooie kleuren dat ik het soms moeilijk vind om een keuze te maken. Maar telkens kom ik weer met perfect gelakte en gemanicuurde nagels hier vandaan.
Voelt altijd als een cadeautje als ik weer met mooie nagels de studio verlaat. 💅

Mery - meer dan een jaar geleden

Suuuuper tevreden! Ik kom zeker terug. Wat een vakkundige meid.

Sara - bijna 2 jaar geleden

Erg vriendelijke benadering. Er werd verteld welke stap er steeds kwam. Er werd echt de tijd voor me genomen.

Diny - bijna 2 jaar geleden
Kim - bijna 2 jaar geleden
Gonnie - bijna 2 jaar geleden

Meliz werkt secuur en met aandacht. Mooi resultaat!

Irene - bijna 2 jaar geleden

Zeer tevreden, met aandacht wordt de verzorging en het lakken gedaan van de nagels.
De nagellak blijft ook lang mooi!

Hellen - bijna 2 jaar geleden
Dominique - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd fijn bij Meliz. Gaat zorgvuldig en hygiënisch te werk en is daarbij een schat van een vrouw!

Charity-Jane - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd met aandacht en meedenkend!

Ryanne - ongeveer 2 jaar geleden