5.0
gebaseerd op 253 reviews
Doris - meer dan 4 jaar geleden

Meliz is een prettige mens en de behandeling was ontzettend goed! Ik ben heel blij met het resultaat! Mooi werk en ontspannend sfeer/ontmoeting.

eleftheria - meer dan 4 jaar geleden

Erg prettig ik was op zoek naar een ander nagel styliste. Maar die heb ik gevonden
Erg vriendelijk en een schone professionele salon
Je raakt mijn niet meer kwijt 😉
Tot de volgende keer Alrieke

Alrieke - meer dan 4 jaar geleden
Kim - meer dan 4 jaar geleden

Was voor mij de 1ste keer en ben zeer tevreden! Leuke spontane meid!

Seher - meer dan 4 jaar geleden

Professioneel te werk gegaan! Bedankt Meliz!

Dilek - meer dan 4 jaar geleden

Heel blij met mijn prachtige nagels! Meliz werkt heel secuur en neemt de tijd. Absolute aanrader!

Ilse - meer dan 4 jaar geleden
aaliyah - meer dan 4 jaar geleden

Altijd mooi gedaan!

Stefania - bijna 5 jaar geleden
Kim - bijna 5 jaar geleden